Sunday 30 April 2017

INTRODUCTION TO MERVE COSMETIC




KEPADA SAHABAT-SAHABAT YANG SAYA KASIHI,

Kali ini Team makcantek membawakan rangkaian Mekap ala profesional untuk wanita di luar sana yang tidak ada pengetahuan dalam mekap dan tidak ada masa untuk bermekap.

KENAPA SAYA PILIH MERVE?




          MERVE diasaskan oleh Joy Revfa Sofia . beliau merupakan anak kepada Pemilik Akademi Mekap terkemuka , Puan Soffia Abbas.

kakaknya juga merupakan orang kuat dan tenaga pengajar akedemi tersebut.
Ibunya  pernah bertugas sebagai juru mekap artis untuk beberapa projek perfileman Malaysia ,Indonesia.
Malah, Joy Revfa sendiri merupakan pelajar lulusan  bidang profesional 'Make-Up'.

Apabila seorang yang memang pakar dalam bidang mekap menghasilkan rangkaian produknya, sudah jelas dan pasti hasilnya adalah sangat berkualiti dan memenuhi citarasa pelanggan.


RANGKAIAN PRODUK MERVE




1. Gorgeous Juice V2.0

Jus yang sangat sedap. Ia bukan saja dapat mencantikkan kulit wajah, menurunkan berat badan dan memberi tenaga tetapi ia juga sangat membantu dari segi menjaga kesihatan dalaman.





2. Full Coverage Foundation

Foundation dengan ekstrak 6 Super Fruits. Ia mempunyai 5 warna istimewa yang boleh diaplikasikan sebagai Primer (Krim Perlindung), Foundation (Alas Bedak), Concealer (Penyamar Noda) & Shading (Pembayang). Ia bukan saja mampu menutup cela di wajah tapi ia memberi khasiat pada kulit dan merawatnya.







3. Fairy Tears Potion

Serum ini berfungsi 5 dalam 1 tau. Sebagai Moisturizer, Make up Primer, Skin Repair Serum, Scar Treatment dan Sunblock. Malah ia juga boleh digunakan pada badan. Baunya sangat wangi dan sangat cepat meresap pada kulit.







4. Perfect Matte Powder (Two Way Cake)

Compact powder harian yang ringan dengan permukaan bedak selembut sutera. Ia sangat istimewa kerana dicipta khas mampu membuat wajah lebih muda, anjal & putih berseri secara semulajadi. Ia juga boleh merawat kulit dari dalam terutama yang ingin menghapuskan parut di wajah.



5. Illusion Creamy Concealer (Dark Spot Eraser)

Concealer ini membuat makeup nampak rata, sempurna dan cantik malah ia mampu memudarkan masalah jeragat, parut, lebam bawah mata, bintik hitam atau cela diwajah selamanya secara semulajadi. Don't just cover up. Clean up!



6. Limited Edition Secret Make Up kit

Di dalam kit ini ada Perfect Matte Powder dan  PERCUMA Illusion Creamy Concealer yang super magic.

*Perfect Matte Powder
(Two Way Cake)

Formula yang terkandung di dalam Compact powder ini antaranya seperti L-glutathione (Whitening), Placenta White (Brightening), Stem Cell (Lifting), Hip Rose Oil, (Scar Treatment) & Collagen (Anti Aging).

*Illusion Creamy Concealer
Dark Spot Eraser

Ia mengandungi antioxidant, rosehip seed oil, vitamin C & E yang membantu melenyapkan kesan cela selamanya 







TESTIMONI MERVE



















sebarang pertanyaan dan order, sila :

WHATSAP: 019 548 8047
WHATSAP 019 548 8047
WHATSAP 019 548 8047



No comments:

Post a Comment

MERVE ON SALE!!!

Harga runtuh produk Merve telah kembali sempena bulan ramadhan dan bulan syawal yang akan menjelang tiba. Sangatlah rugi kalau anda tak re...